FAQ – Pomoc

W tym miejscu znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli żaden z tematów, który Cię interesuje nie został tutaj poruszony napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego w zakładce [O nas]:

  1. Zakupiłam kurs ale nie mam żadnej przesyłki, dostałam tylko fakturę i informację o zakupie.

    Po wpłynięciu opłat – czasem informacja wpływa do nas po 24 godzinach od zamówienia i opłacenia – system automatycznie wysyła maila z platformy wiedza.plandaltonski.pl z danymi do logowania. Proszę sprawdzić SPAM. Jeśli tam też nie znaleziono maila, zawsze można zmienić wcześniej wysłane hasło i odzyskać dostęp do zakupionych materiałów : https://wiedza.plandaltonski.pl/moje-konto/
    A oto link do instrukcji video: LINK

  2. Zakupiłam kurs, ale nie widzę go po zalogowaniu się na platformę.

    Aby zobaczyć dostępne na swoim koncie kursy należy najechać myszką na zakładkę w menu górnym [Moje kursy], po czym rozwinie się lista dostępnych kursów.

  3. Nie widzę wszystkich lekcji, mam tylko pierwszą podświetloną, a reszta jest wyszarzona.

    Aby podświetliła się kolejna lekcja – temat, trzeba przepracować dany Temat i zaznaczyć w prawym górnym rogu „ukończone” (tuż pod linią menu górnego). Taka procedura jest wymuszana przez platformę, jeśli dany kurs ma być zakończony generowanym automatycznie Zaświadczeniem lub certyfikatem.

  4. Zakończyłam Temat ale nadal nie mam możliwości obejrzenia kolejnej lekcji.

    Tak się może zdarzyć, kiedy w kursach między tematami – lekcjami są Quizy, które sprawdzają czy kursant zapoznał się z poprzednią lekcją. Quiz dotyczy Lekcji po którym następuje i po jego przejściu pojawia się dostęp do kolejnej lekcji. Nie zawsze wymagane jest zrealizowanie Quizu w 100%.
     
  5. Jak mogę otrzymać dokument potwierdzający uczestnictwo w kursie online lub webinarze?

    Zakończenie każdego moduły, czyli kursu składającego się z jednej lub kilku lekcji skutkuje wygenerowaniem się automatycznie Zaświadczenia dla uczestnika. Jest to plik pdf, dostępny po kliknięciu w menu dolnym [Zaświadczenia], który może sobie wydrukować każdy z kursantów. Dane osobowe jakie pojawiają się na Zaświadczenie to Imię i Nazwisko osoby, która jest właścicielem maila, jakie podano w czasie zakupu. Jedynie w przypadku zakupu hurtowego kursów przez placówkę, wpisujemy dane osobowe na podstawie informacji uzyskanej od płatnika za dostęp do kursów i webinarów.

  6. Jak mogę otrzymać Zaświadczenie/Certyfikat?

    Certyfikat ukończenia kursu „{edagogika planu daltońskiego” otrzymuje się po zaliczeniu wysłanych do trenera (na adres szkolenia@plandaltonski.pl ) odpowiedzi na „Zadania” umieszczone w kursie. Certyfikat również otrzymuje się drogą mailową, nie można go jednak sobie samodzielnie wygenerować na platformie kursowej.
    Część kursów ma generowane automatycznie Zaświadczenia, które po ukończeniu kursu lub obejrzeniu webinaru można sobie pobrać z zakładki [Zaświadczenia] w menu na dole strony.

  7. Czy muszę wysyłać też trenerowi-opiekunowi kursu odpowiedzi na pytania wspierające?

    Nie, pytania wspierające są dla kursanta, aby wspomagać zapamiętanie najistotniejszych zagadnień.

  8. Ile mam czasu na wysłanie Zadań w kursie „Pedagogika planu daltońskiego”?

    Nie ma terminów na wysyłanie zadań, można to zrobić w dowolnie wybranym przez kursanta terminie. Dostęp do kursu jest na 12 miesięcy od daty zakupu i w tym czasie, jeśli kursant chce otrzymać Certyfikat powinien wysłać prace.

  9. Jak można kontaktować się z trenerem-opiekunem?

    Każdy kursant w ramach kursu ma zarezerwowane u trenera 30 minut na konsultację online w uzgodnionym wspólnie dogodnym terminie. Wszelkie ustalenia terminów odbywają się mailowo (szkolenia@plandaltonski.pl), a konsultacja online może się odbyć z wykorzystaniem następujących narzędzi: ZOOM, Skype, MS Teams w zależności od wyboru przez kursanta.

  10. Co się dzieje po upływie 12 miesięcy?

    Kursant traci dostęp do kursu online. Ma możliwość jego przedłużenia na kolejne 12 miesięcy, a informacje o upływie terminu ważności dostaje mailem na 7 dni przed tym terminem aby był czas na podjęcie decyzji . Wówczas opłata za przedłużenie tego okresu wynosi 50% aktualnej w danym momencie ceny kursu. Jeśli termin ważności kursu minie, zakup będzie możliwy po aktualnych w danym momencie cenach.

  11. Nie zmieniłam hasła przy pierwszym logowaniu i chciałabym je zmienić teraz, jak to zrobić?

    Proszę wejść w menu na dole strony w zakładkę „Moje konto” i tam podać nowe hasło oraz postępować zgodnie z podanymi tam wskazówkami. (LINK)

Copyright © SOR-MAN Copyright © 2020 WP Idea. Szkolenia napędza platforma WP Idea